Svar på frågegrejen/patrick

  1. vad tycker du om mig? (caroline): jag tycker du är en söt tjej som man kan lita på!
  2. vad är din största dröm?: min dröm är att innebandyn blir lika stor som fotbollen är, och att jag blir proffs tjänar sjukt mycket pengar,och flytta till New york.
  3. vem strula du senast med?: De ni;)
Fridas frågor:
  1. Hur ser era dröm tjejer ut? (hårfärg,ögonfärg,kropp): blond/brunett, blåa,gröna elr ljus bruna, vet inte.
  2. har ni någon gång haft ett seriöst förhållande,i såfall med vem? ja, men sanna :)
  3. har du någongång rökt?:nej
  4. har du någon gång druckit och blivit full? nej
  5. 5 snyggaste tjejerna? Sanna,julia,klara,linnea,wilma.
/patrick :*

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: ååh vad bra att smoothien blev god :D

2012-03-09 @ 15:11:54
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0